Швидко Гроші UA [CPL, API] UA

Гормональні контрацептиви можуть стати причиною діабету

Гормональні контрацептиви можуть стати причиною діабету

Таблетки з гормональними контрацептивами можуть підвищувати небезпеку метаболічного розладу у вигляді діабету. Дослідження за участю 80 000 жінок, що тривало 22 роки, показало ризик сплеску гормонів в жіночому організмі.

Гормональні контрацептиви можуть збільшувати загрозу діабету другого типу, як з'ясували дослідники з Avicenne Hospital у Франції. 22 роки вони спостерігали за 80 000 жінками і встановили, що приймають гормональні контрацептиви на третину частіше хворіли на діабет, порівняно з тими, хто ніколи ними не користувався.

Автори дослідження звинувачують в тому, що відбувається сплеск гормонів, який впливає на те, як жіночий організм метаболізує цукор. Однак критики цієї заяви стверджують, що для профілактики діабету, в першу чергу, людство повинно зосередитися на боротьбі із зайвою вагою, а таблетки тут не причому.

Проте, висновки даного дослідження складно ігнорувати, якщо врахувати кількість жінок, які взяли в ньому участь. Автори дослідження підкреслюють, що ризик гормональних контрацептивів повинен враховуватися лікарями при їх призначенні молодим жінкам, особливо тим, хто має сімейну історію діабету, зайва вага, ожиріння або синдром полікістозу яєчників. Дослідники звертали увагу на масу тіла жінок, їх ставлення до куріння, вік, рівень фізичної активності, матеріальний достаток, рівень освіти, сімейну історію і артеріальний тиск.

З урахуванням усіх цих факторів, використання оральних контрацептивів хоча б одним курсом протягом життя, у порівнянні з тими, хто їх не брав ніколи, на 33% збільшувало ризик розвитку у жінок діабету другого типу. Зазначимо, що вчені і раніше пов'язували контрацептиви з діабетом, але прямих доказів існування причинно-наслідкові зв'язки отримано не було.

Коментарі (0)