Сепаратистські ЗМІ вважали за краще приховати деякі факти з біографії Пушиліна

Сепаратистські ЗМІ вважали за краще приховати деякі факти з біографії Пушиліна

Підконтрольний угрупованню "ДНР" телеканал "Юніон" в сюжеті про біографію ватажка бойовиків Дениса Пушиліна не згадав про його участь у фінансовій піраміді МММ.

У сюжеті про життя Пушиліна до подій 2014 року лише згадується, що він народився в Макіївці в родині робітників, закінчив ліцей, служив в армії, вступив до університету і змінив кілька робіт. При цьому, де саме він працював, не згадується, передають "Новости Донбасса".

Відомо, що з 2011 року до 2013 року Пушилін був функціонером МММ в Україні. Крім того, коли на основі МММ була створена партія "Ми Маємо Мету", Пушилін Денис Володимирович став її членом і брав участь у парламентських виборах 2012 року. Інформація про участь Пушиліна в МММ була також видалена з його персонального сайту. Однак попередня редакція біографії збереглася в кеші.

Також інформація про те, що Пушилін Денис Володимирович працював у фірмі "Солодке життя" була замінена формулюванням "в одній з дистриб'юторських фірм".

Як повідомлялося, 20 листопада в окупованому Донецьку пройшла "інавгурація" ватажка бойовиків Дениса Пушиліна.
 

12

 


Коментарі (0)
Коментувати

Filtered HTML

  • Адреси веб-сторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Дозволені теґи HTML: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.

my_format

  • Дозволені теґи HTML: <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.